Tips voor het maken van de digitale afspraak

Moet ik mijn afspraak voortaan digitaal inplannen?

Nee hoor! U mag uiteraard ook contact opnemen met Bella op 0165-567009 (08.30-12.30), indien u liever telefonisch uw afspraak maakt. (Bijvoorbeeld omdat u niet zo handig bent met computers, of om welke reden dan ook)

 

Ik wil alleen een afspraak maken voor mijn kinderen

Log dan in onder het oudste kind, maar vul hierbij uw eigen wachtwoord en emailadres in. Indien u uw eigen geboortedatum gebruikt kunt u de kinderen wel selecteren, maar wordt u ook automatisch bij de afspraken geplaatst. (En wordt onnodig tijd voor u gereserveerd)

 

Help, ik heb nog geen wachtwoord!

Ga naar het inlogscherm, vul uw emailadres (dat bekend is bij ons) in en uw geboortedatum. U klikt vervolgens rechts op "wachtwoord aanvragen/vergeten". Uw wachtwoord wordt u per mail verzonden.

 

Ik heb mijn wachtwoord nog niet ontvangen?

Het wachtwoord wordt direct per mail verzonden. Helaas herkent anti-spam software onze mail wel eens (onterecht) als junkmail of spam: kijkt u in uw junkmail folder, ongewenste mail, etc. Meestal is het mogelijk, indien u de mail naar uw normale inbox verplaatst, aan te geven dat deze mail voortaan vertrouwd moet worden.

 

Ik wil geen automatisch gegenereerd wachtwoord, maar mijn eigen wachtwoord

Dit kan: stuur uw gewenst wachtwoord per mail naar de praktijk of bel ons even. We passen het zo voor u aan. Onze wachtwoorden kennen alleen hoofdletters en cijfers.

 

Als ik mijn familieleden er bij klik zijn er minder afspraakmogelijkheden

Dit klopt: de afspraak wordt natuurlijk langer. Langere afspraken zijn lastiger in te plannen, zeker op populaire tijden (na half 5 bijvoorbeeld). Neem evt contact op met de balie-assistente.