Klachten

Meld het ons!

Natuurlijk horen we niet graag over klachten, wie wel? Maar we leren er wel graag van! Zo hebben we naar aanleiding van onze laatste patiënt-enqûete diverse aanpassingen doorgevoerd.

Laat het ons weten, indien u ontevreden bent over een behandeling, bejegening of wat dan ook. U mag mij ook persoonlijk mailen, via praktijk->medewerkers (knopje onder Remy Hurx) Klachten worden altijd serieus genomen. U kunt uiteraard ook gebruik maken van beoordelingssites, maar een directe benadering waardeer ik zeer zeker.

We proberen ons best te doen zoveel als mogelijk volgens de geldende standaarden te werken, hygiënisch en voor een eerlijke prijs. Mijn insteek is dat goed goed is en meer in overleg altijd mogelijk is. We proberen zoveel mogelijk duidelijkheid te verschaffen middels deze site en offertes die u meekrijgt of u worden toegemaild. Desondanks blijven we toch mensen, worden ook wel eens foutjes gemaakt en dienen deze te worden hersteld.

 

Mocht u er onverhoopt toch niet uitkomen met mij, of met een van de assistentes, dan kunt u eventueel uw klacht ook bij de beroepsorganisatie neerleggen, waarbij ik aangesloten ben. Dit is de ANT, www.ant-online.nl

 

 

Met vriendelijke groet,

Remy Hurx, MSc